ТИЖДЕНЬ НА ПЛАНЕТІ «ПРОФІ»!
Реалізуючи завдання останнього
року обласного інноваційного проекту «ПрофіСтарт: юні обирають майбутнє» члени
Цюрупинської команди «ПрофіОлешки» цілий тиждень подорожували планетою «Профі».
Під час подорожі вони старалися і себе
показати, і на людей подивитися. Основним
завданням було все-таки розповісти про вивчені у проекті професії. Та зробити це треба було так, щоб заохотити
молодь отримати саме ці професії, бо
вони необхідні на ринку праці
Херсонщини.
Формат спілкування мав розширений
діапазон.
1.
Промоцію «Агітують «ПрофіОлешки» проведено командою в Цюрупинському Центрі культури та
дозвілля для дев’ятикласників. З рекламою професій виступили всі учасники
команди. Під час зустрічі демонструвалися рекламні ролики, відеоінтерв’ю та слайдові презентації, над якими працювали проектанти
попередні два роки.
2. Цікаво пройшло спілкування профістарцівців у форматі відкритого
мікрофону. Єрмаков Михайло у
проекті від самого початку. Тож йому було цікаво дізнатися у молоді їхню думку про вибір професії та чинники, які на це впливають.
4. Не залишилися поза увагою профіолешківців така категорія населення, як неблагополучні підлітки. У присутності їхніх батьків та представників Цюрупинського районного підрозділу кримінально-виконавчої інспекції вони розповіли про вивчені професії, зробивши акцент на професіях для чоловічої статі. Учасники проекту розповіли про можливість набуття цих професій у навчальних закладах Херсонської області, зокрема у Цюрупинському професійному ліцеї. Хлопцям вручили рекламні буклети професій.
5. Жваво проходила промоція професій у
Цюрупинській гімназії. Куточок профістартівців діяв цілий тиждень і
користувався попитом серед гімназистів. Цікавим моментом акції було проведення з учнями гімназії гри
–подорожі на планету «Професіонал», де живуть люди різних професій. З розповіді
про робочий день людини будь-якої професії, яка складається тільки з одних
іменників, діти відгадували професії.
6. А у районній бібліотеці для дітей проходила реклама професій біля книжкової виставки «Планета «ПРОФІ». Особливо популярною формою реклами був астрологічний прогноз професій. Його проводив Єрмаков Михайло. Він уміло організував цю роботу. І це не дивно. Згідно професійного астрологічного прогнозу «Левам» притаманний керівний стиль та професійно важливі якості: творчі здібності, здатність до систематизації, працездатність, відповідальність, дисциплінованість.
6. А у районній бібліотеці для дітей проходила реклама професій біля книжкової виставки «Планета «ПРОФІ». Особливо популярною формою реклами був астрологічний прогноз професій. Його проводив Єрмаков Михайло. Він уміло організував цю роботу. І це не дивно. Згідно професійного астрологічного прогнозу «Левам» притаманний керівний стиль та професійно важливі якості: творчі здібності, здатність до систематизації, працездатність, відповідальність, дисциплінованість.
7. Садонова Анастасія та Грабко Аліна рекламували професію програміста серед своїх однокласників. Зараз, коли всі розвинені країни здійснюють перехід на комп'ютерний автоматизм, як у промисловій сфері , так і в оборонній, вони вважають, що програміст - одна з найперспективніших професій не тільки в сучасному, а й осяжному майбутньому.
8. Стати лісничими агітували учнів 8-х класів Прохода Денис
та Бурдюг Марина. Вони розповіли учням
про професійні обов’язки лісничого, про
одну з найбільших проблем лісового господарства – пожежі, що кожна пожежа для лісничого – це стрес!
Представники цієї професії завжди знають, де природі болить і як зарадити її
біді. Саме завдяки невтомній праці лісничого ми можемо милуватися красою нашого зеленого друга та користуватися його щедрими дарами.
10. Внаслідок збільшення з
року в рік кількості різноманітних автомобілів, автомобілебудуванню і
автосервісу необхідні висококваліфіковані кадри. Тому потреба у спеціалістах з
ремонту автомобілів буде постійною. Своїми знаннями про професію слюсаря з
ремонту автомобілів, набутими у проекті «ПрофіСтарт: юні обирають майбутнє»,
поділилися Єрмаков Михайло та Комогорцев Станіслав.
Під час подорожі на планеті «Профі» учасники команди «ПрофіОлешки» розповсюджували агітаційні матеріали (буклети, постери, флаєри) та провели анкетування учнівської молоді за такими темами: «Ставлення учня до професії, яку він обирає», «Які можливості відкриває перед тобою обрана професія?», «Професійні інтереси учня».
Під час подорожі на планеті «Профі» учасники команди «ПрофіОлешки» розповсюджували агітаційні матеріали (буклети, постери, флаєри) та провели анкетування учнівської молоді за такими темами: «Ставлення учня до професії, яку він обирає», «Які можливості відкриває перед тобою обрана професія?», «Професійні інтереси учня».
Молодці!!!!
ВідповістиВидалити